Goedendag, op 23-11-'20 is er bij ons in de stoep een kabel bij graaf werkzaamheden kapot getrokken door Liander . Dit is door hun gemeld bij KPN , kon 2 tot 5 dagen duren , zelf gebeld kwam de zelfde dag een dag een monteur (nauw ja monteur klungel eerste klas ) . Haalt goede internet kastje van de muur en een kastje met kabel al lang buiten gebruik sluit hij een nieuw kastje aan , moeilijk maken ik niet snappen probleem ligt buiten , stap in de bus en weg was die . Niks door gemeten , op vrijdag 27-11-'20 komt er een andere monteur heeft de choas van de monteur van maandag opgelost . Ik heb een dag vrij moeten nemen als zelfstandige , in de tuin het gat gegraven om de kabel op te zoeken en op nieuw door de spouw heen te voeren , onze dochter een week lang GEEN online les kunnen volgen , hoe wordt dit opgelost ??? ALS DE MONTEUR VAN MAANDAG EVEN GOED OP ZIJN LAPTOP HAD GEKEKEN WAS HET PROBLEEM DE ZELFDE DAG OP GELOST .
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.