Vraag

Een week GEEN internet

  • 6 December 2020
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Goedendag, op 23-11-'20 is er bij ons in de stoep een kabel bij graaf werkzaamheden kapot getrokken door Liander . Dit is door hun gemeld bij KPN , kon 2 tot 5 dagen duren , zelf gebeld kwam de zelfde dag een dag een monteur (nauw ja monteur klungel eerste klas ) . Haalt goede internet kastje van de muur en een kastje met kabel al lang buiten gebruik sluit hij een nieuw kastje aan , moeilijk maken ik niet snappen probleem ligt buiten , stap in de bus en weg was die . Niks door gemeten , op vrijdag 27-11-'20 komt er een andere monteur heeft de choas van de monteur van maandag opgelost . Ik heb een dag vrij moeten  nemen als zelfstandige , in de tuin het gat gegraven om de kabel op te zoeken en op nieuw door de spouw heen te voeren , onze dochter een week lang GEEN online les kunnen volgen , hoe wordt dit opgelost ???  ALS  DE MONTEUR VAN MAANDAG EVEN GOED OP ZIJN LAPTOP HAD GEKEKEN WAS HET PROBLEEM DE ZELFDE DAG OP GELOST .  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@tommie 50 Welkom op het forum. 

Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega's en dat het probleem opgelost lijkt te zijn. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag!