Beantwoord

Effectieve snelheid in postcode 1018

  • 17 April 2020
  • 9 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik overweeg Na 6 jaarvan ziggo over te stappen naar kpn voor internet. In het verleden had ik ook internet van kpn maar hoewel me maximale snelheden van 50 Mbs (oid) werden beloofd kreeg ik max 8.  Dat had ermee te maken dat ik te ver van een verdeelstation woon. Een reden om weg te gaan  

Mijn vraag: wie woont er in de sarphatistraat tussen Weesperplein en Roetersstraat, heeft kpn internet en kan me zeggen wat de effectieve snelheden zijn?

Bij ziggo heb ik nu pak hem beet 90 down

icon

Beste antwoord door Jantje Bee 17 April 2020, 22:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Joep,

daar houd ik van. Een duidelijk doe-dit-doe-dat. Nou… komtie!

dat ziet er goed uit, 200Mbs. Geen idee hoe dat praktisch uitkomt, gezien de eerdere ervaringen. Jij?

 

Badge +19

Over het algemeen klopt dit wel. Bekabeld dan natuurlijk. Wi-Fi hangt behoorlijk af van de omgevingsfactoren. Waarom wil je weg bij Ziggo?

Prijs. Onderzoek combinatie mogelijkheden (ook met gas en licht) 

ik zit de live jazzmuziek business. En daar hakt het er behoorlijk in kwa geen werk. Heb gelukkig een klein baantje, maar kom daardoor niet in aanmerking voor hulp. Is niet anders… dan maar even de knopen tellen.

Badge +19

Wil je alleen internet of heb je meer wensen?

Ik wil vooral weten wat de effectieve snelheid is, want ik heb geen zin in beloofd 100 maar effectief 20

maar bij 200 zou het goed moeten komen. Maar the assumption is the mother of all fuckups, vandaar de vraag. 
 

verder denk ik dat ik weet wat ik wil. Dank voor je meedenken

Badge +19

Graag gedaan!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jantje Bee, er is dus 200 Mbit/s mogelijk. Dat is fijn. Ik wil graag nog even voor je kijken via welke drager dat is. Want mocht er pair bonding nodig zijn om de 200 Mbit/s te halen kon dat nog wel eens niet lukken van, onder andere vanwege corona aangezien daar een monteur voor nodig is. Mocht het kunnen kunnen is er nog steeds 100 Mbit/s over. Daarbij is de standaardsnelheid 50 Mbit/s. Mocht de dragen VPlus zijn kun je zonder monteur de optie 200 Mbit/s aanzetten. Zou je nog jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat alles duidelijk is, aangezien ik geen reactie meer heb gezien.