Wij kunnen op onze windows apparaten de website beperkt bereiken maar niet op onze mobiele telefoons (ios 12, iphone x en iphone 7. en android LG G6 (oreo))onze telefoons zijn gereset naar de fabrieksinstellingen. De subpage representin.nl/organisaties werkt wel zowel op de mobiele telefoons als op de Windows apparaten, dat is het gekke ervan.
Wij hebben ons netwerk en apparaten nagekeken en uitgesloten, meer kunnen wij niet doen hier en de host (vdx.nl) geeft aan dat er bij hun geen foutmeldingen of problemen zijn.
Het gekke is dat bij pingen vanuit mijn android soms wel goed gaat en soms niet, 60% packet loss bijvoorbeeld. Dit is een tracert vanuit mijn windows:
code:
Tracing route to www.representin.nl [141.255.181.31]
over a maximum of 30 hops:
1 8 ms * 1 ms mijnmodem.kpn.home [192.168.2.254]
2 8 ms 8 ms 11 ms 195.190.228.129
3 * * * Request timed out.
4 18 ms 13 ms 32 ms atom86.globalswitch.nl-ix.net [193.239.117.99]
5 15 ms 17 ms 15 ms te0-14.cr1.gls.as49685.net [95.142.106.131]
6 14 ms 19 ms 13 ms te4-4.cr1.nkf.proserve.nl [80.246.207.225]
7 220 ms 227 ms 225 ms te5-5-vl7.cr1.dp.nl.proserve.nl [80.84.254.74]
8 14 ms 14 ms 15 ms srv12088.hostingserver.nl [141.255.181.31]
Ons wifi netwerk is stabiel met 40 mbit/s download en via de kabel is hetzelfde probleem helaas. Weten jullie hier raad mee, bij de klantenservice wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel