Beantwoord

Einddatum internetabonnement na overstap

  • 16 July 2020
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Per 18 juni zijn wij overgestapt op glasvezel via een andere provider omdat KPN in onze buurt dit niet kan leveren. Bevestiging en retourdoos van KPN ontvangen, Xperiabox teruggestuurd en toch krijg ik een factuur voor de nieuwe maand. Na contact met klantenservice, die bevestigde dat ik inderdaad per 18 juni was overgestapt, het bedrag gestorneerd. Vandaag een aanmaning ontvangen, weer contact met klantenservice en deze heeft per vandaag het abonnement stopgezet. Moest wel het bedrag betalen en zou dit binnen 5 werkdagen teruggestort krijgen. Echter de stopzetting is nu per 17 juli en niet zoals eerder is bevestigd per 18 juni. Iemand ervaring hiermee? Ben namelijk benieuwd of ik het volledige bedrag terug krijg of pas vanaf 17 juli. Reageren op de mail kan niet en hoop hier een reactie te krijgen.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 July 2020, 17:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi J, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik precies inzien hoe het op dit moment staat.

Hallo, ik heb mijn Id aangevuld 

Reputatie 7
Badge +24

J, ik zie nog helemaal niets onder je profiel. Heb je het wel opgeslagen nadat je het hebt ingevuld?

Excuses, nu wel als het goed is

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie gek genoeg geen enkele overstap bij ons in het systeem op jouw adres. Jij hebt wel een brief van ons gekregen waarom dit is bevestigd? Zou je een foto van de volledige brief naar mij willen sturen? Ik heb je een privébericht gestuurd. 

 

Reputatie 7
Badge +24

@JKooijman Alles in goede orde ontvangen. Ik heb het met terugwerkende kracht opgezegd. :relaxed: