Beantwoord

EK actie TV. Wanneer wordt die geleverd?

  • 23 July 2021
  • 5 reacties
  • 158 keer bekeken

Hallo

 

ik heb al een Kpn mobiel abbonement bij jullie en omdat ik ga verhuizen, heb ik vanaf 26 juli ook een tv en wifi abbonement afgesloten. Ik maak gebruik van de EK actie en heb gekozen voor de gratis TV. 
 

het is mij niet helemaal duidelijk wanneer ik de tv ga krijgen. Ik heb met meerdere personen van KPN gesproken en iedereen heeft iets anders gezegd

 

1 iemand zei: hij word geleverd binnen 14 dagen

1 iemand zei: hij word geleverd rond 9 augustus 

1 iemand zei hij word geleverd na betaling eerste factuur, en na mijn weten is factuur 1x in de maand en valt die dus na 20 augustus 

 

dus mijn vraag, hoe zit het nu met de TV en wanneer ga ik die ontvangen.

 

wil er graag gebruik van maken ivm verhuizen 

icon

Beste antwoord door Nick83 23 July 2021, 17:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De 14 dagen bedenktijd moeten voorbij zijn. Daarna krijgt u de tv. Maar hoe snel daarna, dat weet ik ook niet. Vorig jaar had KPN een soortgelijke actie. En sommige mensen hebben toen zowat 3 of 4 maanden moeten wachten. Hou er rekening mee dat zoiets nu ook kan gebeuren.

Oke, en weet u ook al welke van de 2 tv’s het word. Ivm ophangbeugel

Reputatie 7
Badge +24

Oke, en weet u ook al welke van de 2 tv’s het word. Ivm ophangbeugel

Nee, 100% zeker kan ik dit niet zeggen. Ik verwacht dat het de Philips wordt, maar ik zou sowieso even wachten met het kopen van een beugel tot je de televisie hebt ontvangen. Dan weet je zeker dat je de juiste koopt. 

De tv is al onderweg!! Super snel

Reputatie 7
Badge +24

De tv is al onderweg!! Super snel

Fijn om te lezen!