Beantwoord

Enorme storingen, ik zit nu ook weer zonder diensten

  • 22 June 2022
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Vanaf zaterdagochtend t/m gisteravond 18.00 uur hebben we geen tv, internet en vaste telefonie gehad. Alles is gisteren vervangen en het werkte allemaal weer. Na het werk thuisgekomen en ook toen werkte het nog en nu vanaf 21.00 uur weer helemaal niets meer. Ik word er helemaal schijtziek van. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 June 2022, 22:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Meh dat is vervelend. En alles is al vervangen door de monteur zeg je? Ik zou bijna zeggen meteen bellen naar de helpdesk misschien kunnen ze opnieuw monteur sturen of iets. Wat gebeurd er precies?

Reputatie 7
Badge +20

Balen zeg dit, @Zeer teleurgestelde klant 🙁

Ik wil je toch aanraden om nogmaals met onze klantenservice te bellen via 0800 - 0402, hier kan het altijd even duren voor een moderator je verder kan helpen. Aan de telefoon heb je één-op-één contact en kan je direct verder worden geholpen!

Mocht het toch je voorkeur hebben om via deze weg verder geholpen te worden, dan kan dat uiteraard ook! Zou je in dat geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!