Beantwoord

Ervaar sneller internet, werkt niet

  • 7 April 2021
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Op 1 april 2021 brief van KPN ontvangen (niet als grap bedoeld) kan kiezen voor drie maanden sneller internet van 50 naar 100 Mbit/sĀ 

Probeer dit te activeren, maar lukt voor geen Mbit. Kreeg wel de optie om het te proberen, maar er wordt niets geactiveerd.

Gebeld met medewerker klantenservice. Zou aan mijn abonnement liggen. (instap)

Wie heeft ook de brief ontvangen en krijgt het ook niet , of juist wel voor elkaar.

Ā 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 April 2021, 18:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi Willem,

Hier ook het zelfde.

Ook van instap naar 100mb. is geactiveerd.

Alleen maakt het niet waar, blijft op 85-90 mb hangenĀ 

ook oranje lampje blijft nu branden. zie mijn topic upgrate abonnement

Ā 

Ā 

Hoi @Willem1949Ā . Welkom op het forum.

Het lukt jouĀ  dus niet om dit te activeren? De aanbieding wordt naar een selecte groep klanten gestuurd. Het kan zijn dat jouw lijn deze snelheid niet aankan. Dat wil ik graag voor je checken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Erwin_Ā Profiel is aangevuld.

Ik heb het opgezocht en helaas moet ik constateren dat we jou blij proberen te maken met een dooie mus. :-(

Ik had het graag goedgemaakt met een tijdelijk gratis zenderpakket. Maar zo te zien neem je geen tv van ons af. Excuus voor deze blunder!

Ik heb het opgezocht en helaas moet ik constateren dat we jou blij proberen te maken met een dooie mus. :-(

Ik had het graag goedgemaakt met een tijdelijk gratis zenderpakket. Maar zo te zien neem je geen tv van ons af. Excuus voor deze blunder!

Bedankt voor de moeite.