Beantwoord

experia box

  • 2 March 2020
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

hoi, mijn modem is defect, ik krijg via alle hulp tools uit te voeren de enige oplossing, dat ik een service monteur moet laten komen, vervolgens staan er bij de voorwaarden dat als het aan mijn apparatuur of bekabeling ligt de kosten voor mij zijn(modem is stuk, stuur een nieuwe)

ik voel me gechanteerd doordat ik op geen enkele andere manier een nieuw modem krijg wat dus wel de oorzaak is.

de bekabeling en andere apparatuur is al 6 jaar het zelfde, alleen het modem werkt niet dus is het duidelijk dat dit stuk is, de apparatuur van kpn huren wij als klant want bij overstappen moeten we als klant alles netjes terug sturen, m.a.w. gaat iets stuk is dit voor de leverancier want daar betalen we als klant gemiddeld 750 euro per jaar voor.

mijn vraag: wie heeft dit probleem ook al eens gehad en hoe is dit opgelost want ik ga niet betalen, de enige oplossing voor mij zou zijn overstappen 

 

groet Maurice75 

icon

Beste antwoord door maurice75 4 March 2020, 17:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Welke modem heb je en doet ie het helemaal niet meer? Of ervaar je uitval? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @maurice75 
Vertel eens wat er aan de experiabox mankeert?
Welke experiabox heb je?
en welke lichtjes branden er in  een andere kleur dan groen?

Reputatie 7
Badge +24

Als daadwerkelijk de Experiabox stuk is, dan word deze gratis vervangen en zal ook de monteur gratis zijn. Als u er van overtuigt bent dat die Experiabox stuk is, wat is dan het probleem? 

hoi,

het is de experia v8 box,

alles bekabeld en alle kleuren lampjes branden maar knipperen niet, ik ga er vanuit dat hij stuk is en hoop dat Nick83 gelijk heeft

laat jullie wat weten

Badge +19

Heb je de klantenservice al gebeld? 0800-0402. Zeg tegen de computer die je aan de lijn krijgt; ik wil een medewerker spreken en tegen die medewerker vertel je het verhaal. Nou dan moet het toch wel heel gek gaan wil je overmorgen geen nieuwe hebben.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @maurice75 is het gelukt je experiabox te vervangen? Als dit niet het geval is, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kijk graag even met je mee!

hoi Thomas,

 

monteur kwam vandaag langs, experiabox  was inderdaad stuk zoals ik vermoede, monteur heeft alles netjes vervangen en alles doet het weer, kosten waren euro o,oo, dus top service:wink:

 

 

Reputatie 7
Badge +20

top! :) mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!