Vraag

Experia box alle lampjes branden en ik kan kpn nergens bereiken

  • 6 December 2020
  • 3 reacties
  • 224 keer bekeken

Ik heb geen internet en een experia box v8 waarvan alle lampjes branden. Ik heb alle resetprocedures enkele keren geprobeerd en alles blijft branden. Hoe ik ook zoek om contact te leggen met KPN, steeds kom ik bij die procedures. Zeer vervelend. Op andere berichten in het forum staat, dat de experia box kapot is en vervangen moet worden. Dit wil ik ook graag, maar bij wie moet ik zijn? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Bel 0800-0402 tegen de computer die je aan lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 

Reputatie 7
Badge +15

@CarrieSnackers Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je diensten niet werken, ik controleer graag voor je of ik kan achterhalen wat er aan de hand is.

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb geen internet en een experia box v8 waarvan alle lampjes branden.

Hoewel we nu net na Sinterklaas ons gaan opmaken voor de kerst, betekent een kerstboomverlichting van de Experia Box V8 inderdaad einde verhaal voor dat type modem/router.