Beantwoord

Experia Box defect

  • 20 August 2020
  • 2 reacties
  • 1192 keer bekeken

L.S.,

Ik ontvang graag een nieuwe experiabox (of kom in contact met iemand van KPN, dat lukt mij iet via jullie site?). Alle stappen doorlopen, lampjes lijken kerstboom en wat googlen levert op dat dat defect zou betekenen.

Klantnummer: *************

Gr. Marcel

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)

icon

Beste antwoord door Julian Borghuis 20 August 2020, 08:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hey @MarcelvanWersch ,

 

Heel erg rot voor je dat je experiabox niet meer werkt.

Bij deze zeg ik alvast wel dat dat klantennummer niet slim is om hier neer te plaatsen. Je moet het zien als je wachtwoord.

 

Hieronder de contactgegevens ;)

 

Als je een duidelijker uitleg wilt kan je ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. Of start een chat met een medewerker via hier

Reputatie 7
Badge +13

@MarcelvanWersch Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's van de chat en dat er een modem naar je onderweg is. Ik hoop dat alles snel weer werkt! Ik wens je een fijne dag en als ik verder nog iets kan doen dan help ik graag!

Reageer