Beantwoord

Experia Box kwijt

  • 14 April 2020
  • 6 reacties
  • 465 keer bekeken

Badge

Hi,

Na mijn (inpandige) verhuizing is mijn Experiabox nergens te vinden. Ik ben voorlopig bij de buren aangesloten op internet, maar dat is drie etages hoger en niet zo stabiel. Is het mogelijk een nieuwe box te sturen? Ik werk momenteel van huis zoals bijna iedereen met een kantoorbaan, dus het is van belang dat ik een goede verbinding heb. Als het oude modem tevoorschijn mocht komen stuur ik het natuurlijk terug. Help!

 

Tanja

icon

Beste antwoord door Susan_ 16 April 2020, 11:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @tanja123, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, oeps! Dat is niet handig. Zonder Experia Box kan je namelijk niet zoveel.. Fijn dat je in de tussentijd aangesloten kon worden bij de buren, maar dat is natuurlijk geen permanente oplossing. Ik ga kijken of ik een nieuwe Experia Box voor je kan opsturen. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan ga ik kijken of ik zelf een kan opsturen of de achterliggende logistieke afdeling hier even voor moet mailen. 

Laat je even weten als je jouw profiel hebt aangevuld? Dan help ik je graag verder!

Badge

Hi Susan,

 

inmiddels ben ik erachter dat ik mijn verhuizing, ook al was dat inpandig, moest melden bij KPN. Dat heb uk gedaan en er komt volgende werk woensdag een monteur langs, met een nieuwe Experia box. Ik ging dit nog posten op het forum, maar je bent me voor. In ieder geval veel dank voor je snelle reactie.

 

groet,

 

tanja

Reputatie 7
Badge +21

@tanja123, ja klopt! Helemaal goed, dan ga ik er vanuit dat het woensdag opgelost gaat worden! Heb je nog andere vragen, dan ben je altijd welkom op het Forum!

Hallo @tanja123 

Ik ben voorlopig bij de buren aangesloten op internet

Ik hoop dat de buren je dan wel via hun gastnetwerk binnen laten i.v.m. de veiligheid en als dat niet zo is dat ze meteen hun wachtwoord wijzigen nadat je weer zelfstandig internet hebt. Veiligheid/privacy voor alles.

 

Als je verhuist naar een ander adres, al is dat in hetzelfde flat- of appartementengebouw, is dat natuurlijk gewoon een verhuizing. :grin:  :smirk:

Reputatie 7
Badge +21

@tanja123, het is nu enige tijd later. Is het voor jou nu ook opgelost? :smile:

Reageer