Vraag

Experia Box loopt vast

  • 3 December 2020
  • 30 reacties
  • 829 keer bekeken

Modem loopt soms vast ,vaak als ik netflix kijk! Moet dan meerdere keren opnieeuw op startenĀ 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Hey Bart ben overgestapt naar een ander provider ,Ā  wat moet ik met die geweldige experiabox v8 doen !!! Na 18-01-2021 kan ik hem terugsturen , of kan ik hem ergens afleveren in Nijmegen ! Misschien kan je er een nieuwe klant mee matsen , ben ik min of meer ook was klant bij Telfort wat dan nu in een keer KPN is !

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Xander1961Ā Een rigoureuze beslissing! De apparatuur kun je op deze manier retour sturen.Ā Ā 

Dat zal maar heb daar meer snelheid internet glasvezel , maar toch bedankt voor de moeite !!!!!

Post.nl verzoekt retourzendingen tot 7 januari niet te doen i.v.m. dat ze het al zo druk hebben (doordat de fysieke winkels dicht zijn en iedereen nu online koopt).

Ook i.v.m. het dicht zijn van veel Post.nl punten (o.a. Bruna's en Primera's) waardoor de opslag van de overige het niet aan kan.

Bedankt Peter maar word toch na 18 jan ! Gr Sander