Beantwoord

Experia Box v10 kapot

  • 19 August 2020
  • 9 reacties
  • 596 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds vorige week hebben wij problemen met modem. Hij doet het wel en na half uur is de verbinding weg(services en internet lampjes rood).  Wij moeten hem resseten of opnieuw opstarten, soms 5-10 keer en toen hij doet het weer...en na half uur is internet weer weg. Kunnen wij modem omruilen?

 

Mvg,

Tomasz Krzyminski

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 August 2020, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @domelinhoo, wat ontzettend irritant dit.. Ik zie inderdaad de wegvallende verbindingen. Kan jij eens proberen om de bekabeling tussen het IS/RA punt en de Experia Box te controleren? Zit dit er aan beide kanten nog stevig in en is de kabel nog heel? Heb je de mogelijkheid eens een andere kabel te testen? Ik zie op dit moment vanuit ons nog niet iets heel vreemds, namelijk..

Reputatie 7
Badge +30

Heb je dit kunnen testen, @domelinhoo?

Hallo, ik heb geen andere kabel om te testen maar ik heb alle stekkers nog nagekeken en alles ziet er goed uit. Vandaag hebben wij tot nu toe geen problemen met verbinding maar gisteren avond was het tijden champions league wedstrijd 3 keer weg. Wij gebruiken draadloze adapters dus signaal gaat via stroom naar andere adapter bij tv, heeft dit misschien iets mee te maken? Tot vorige week hebben wij jaren geen problemen gehad.

Reputatie 7
Badge +24

Probeer eens tijdelijk een lange kabel van Experiabox naar tv ontvanger. Als het zo wel stabiel werkt, dan zou je toch die adapters verdenken.

Zal ik doen, bedankt.

Reputatie 7
Badge +30

Probeer eens tijdelijk een lange kabel van Experiabox naar tv ontvanger. Als het zo wel stabiel werkt, dan zou je toch die adapters verdenken.

Probeer, voor de tv, inderdaad wat Nick aangeeft, Domelinhoo.

 

Als je nou wel weer merkt dat de Experia Box echt wegvalt, en een rood lampje geeft bij internet kun je het beste op dat moment gelijk even bellen met 0800-0402. De boel kan dan gelijk nagekeken worden. Indien nodig kan er dan ook een monteur gepland, of wellicht een vervangende Experia Box gestuurd. 

Ik heb 15m kabel gekocht en zonder draadloze adapters angesloten. Hij deed een dag zonder problemen en gisteren weer uitviel. Ik denk dat mijn expreria box is wel stuk. Hoe kan ik hem omruilen?

Reputatie 7
Badge +24

Erik zegt dat u moet bellen naar 0800 0402. Dat heeft u toch wel gelezen?

Reputatie 7
Badge +30

Je kunt dan inderdaad het beste bellen. Op het moment ziet mijn systeem geen uitval, en dus vindt hij niet dat er wat aan de hand is. Vandaar:

Als je nou wel weer merkt dat de Experia Box echt wegvalt, en een rood lampje geeft bij internet kun je het beste op dat moment gelijk even bellen met 0800-0402. De boel kan dan gelijk nagekeken worden. Indien nodig kan er dan ook een monteur gepland, of wellicht een vervangende Experia Box gestuurd.