Vraag

Experia box V10a

  • 28 April 2020
  • 6 reacties
  • 143 keer bekeken

Mijn Experia box v 10a is ingesteld op 5 mhz. Kan ik de instelling wijzigen dat ik tegelijk ook 4.2 mhz kan gebruiken. Sommige apparaten werken alleen op 4.2. Maar ik wil 5 mhz ook houden.


6 reacties

Als je inlogt kunnen beide frequenties aan worden gezet.

  1. Start een browser zoals Internet Explorer, Chrome of Firefox en ga naar http://192.168.2.254
  2. De gebruikersnaam is al ingevuld (ADMIN of KPN) Deze kun je niet veranderen
  3. Open je de webinterface voor de eerste keer laat dan het wachtwoord veld leeg. Je moet nu een nieuw wachtwoord aanmaken.
    LET OP: V10A modem heeft wél een ADMIN wachtwoord dat achterop staat, op de sticker die achter het kaartje met wifi gegevens zit.
  4. Heb je al eerder ingelogd en een wachtwoord gekozen vul dan dit wachtwoord in.
Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij is het standaard al zo dat 2,4 en 5 GHz beide aan staan.

Dat klopt. Normaal gesproken pakt een apparaat het signaal waarmee hij het beste overweg kan.

Helaas krijg ik geen toegang tot het modem. Het wachtwoord op de sticker geeft geen toegang.

Dacht ik ook. Maar ik krijg geen verbinding als ik die wil maken op 2,4 mhz

De router resetten en opnieuw inloggen? Als het goed is staan er twee verschillende wachtwoorden op de routers pakt u wel de goede?

Reageer