Beantwoord

Experia Box v10a werkt niet gaat van blauw naar rood

  • 21 July 2020
  • 17 reacties
  • 126 keer bekeken

Badge

Al jaren hebben wij twee boxen van KPN. Afgelopen zaterdag stopte alles plots; we hebben geen tv of internet. Samen met de klantenservice alle stappen doorlopen; niks hielp. Nu heb ik zaterdag zondag en maandag contact opgenomen met KPN en binnen 24 u zou ik gebeld worden.

 

Vanaf zaterdagochtend tm nu dinsdagochtend heb ik ongeveer 10 x gebeld en er is precies niks gebeurd. Heeft iemand naast resetten, stroom eraf halen, kabeltjes schoonblazen en goed terug doen nog andere tips? 
 

KPN geeft geen beweging en ik zal toch moeten werken? Monteur zou fijn zijn? 
 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 31 July 2020, 08:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MPA Ploegmakers, dat je al vanaf zaterdag zonder diensten zit is niet zo fijn :slight_frown: Ik kijk heel graag even met je mee, zodat ik weet wat er precies aan de hand is met je verbinding, en hoe we dit op kunnen lossen! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Badge

Hoi Maja;

Het is ingevuld. 
Er is geconstateerd dat de monteur moet komen en ik binnen 24 u gebeld zou worden. We zijn nu 4 dagen verder.

 

Bedankt voor je hulp 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt!

Ik heb contact opgenomen met iemand die meer kon vertellen over jullie storingsmelding, en het bleek dat er iets helemaal vast was gelopen. Dat is nu opgelost en ik heb een monteur laten inplannen op het eerstmogelijke tijdstip, morgen tussen 12:00 en 14:00 uur. Als dit tijdstip niet uitkomt, laat je dat dan weten zodat ik hem kan verplaatsen naar een later tijdstip of een andere dag?

Badge

Wauw Maja, wat een opluchting dat er eindelijk iemand komt! 
 

ik heb kpn net gebeld en de afspraak van 12-14:00 verzet naar 15:00-17:00 zodat ik het haal.

 

heel erg bedankt voor je hulp

groet Mariëlle 

Reputatie 7
Badge +20

Super dat je hem gelijkt hebt weten te verzetten :grinning:

Graag gedaan hoor!

Reputatie 7
Badge +20

Is het goed gegaan met de monteur @MPA Ploegmakers?

Badge

Hoi Maja,

Donderdag 15:00-17:00 is er niemand verschenen, weeer gebeld allemaal moeilijk. De plankamer had het zonder enig seintje verzet. Gister tussen 8:00-10:00 stond er ineens zonder sms een monteur op de stoep, maar goed ik was toevallig thuis. Hij kon het niet maken en er moest een graafmachine komen en na een week bestond er plots een noodpakket. Graafmachine is vandaag geweest maar ze beginnen volgende week ergens omdat de hele straat open moet. 
 

Nu gelukkig het noodpakket net geïnstalleerd 🙂Bedankt voor je hulp, zijn een week verder zonder jou hulp was het niks geworden.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dat ging dus nog steeds niet echt soepel :expressionless:

Wel fijn dat je nu een noodpakket hebt ontvangen én dat ze nu echt rigoureus aan de slag gaan in de straat!

Graag gedaan hoor, hou je me op de hoogte van wat er allemaal gebeurt verder? :relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

Zijn ze al bezig geweest in de straat? Ik hoor graag hoe het er nu voor staat!

Badge

Hoi Maja,

ik zou ook graag horen hoe het er voor staat haha. Er is nog niks veranderd, ik heb nog niks vernomen en de WiFi van het noodpakket is onder de maat.. maar goed er is WiFi voor whatsapp en mail.

 

weet jij hoe het nu zit? 
Ik zie niks gebeuren in de straat.

 

groetjes Mariëlle 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb weer contact gehad met de collega die ons hier eerder ook mee heeft geholpen, en die geeft aan dat de straat wel open is geweest op de 29e en is de fout daar gerepareerd. Je had een sms'je moeten ontvangen dat dit klaar was, maar dat is niet goed gegaan begrijp ik :rolling_eyes:

De lijn komt nu wel totaan de woning, zou je alle stekkertjes even uit het modem (en de muur) willen halen en daarna weer vast willen klikken? Als het modem alles dan niet weer inlaadt, mag je het modem een reset geven.

Voor de zekerheid hebben we nu ook maar direct een monteur ingepland voor het eerst mogelijke moment (dinsdag), uiteraard kan die afspraak weer verzet worden als het niet uitkomt óf geannuleerd worden, als je alles toch zelf weer aan de praat krijgt :smiley:

Badge

Hoi Maja,

Ik wandel met de hond elke dag door de straat en alles is precies hetzelfde als voorheen, geen opengebroken stukken of tuinen, maar goed dat neem ik dan aan haha. Helaas is alles precies het zelfde en het apparaat blijft vanaf 17 juli af aan nog steeds foutcodes aangeven ook na stekkers en resetten. 

De vorige keer heb ik 2 vrije dagen opgenomen maar toen kwam er geen monteur, mijn beschikbaarheid is: dinsdag 4 augustus in de ochtend tot 10:30. Woensdag ochtend 5 augustus in de ochtend, vrijdag 7 augustus de hele dag. Lukt het om hierop iets in te plannen? 
 

Bedankt voor je hulp :) 

gr Mariëlle 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb hem laten verplaatsen naar dinsdag tussen 8 en 10 :slight_smile:

Waar ze precies gegraven hebben weet ik niet, kan ook op een heel andere plek zijn dan je had verwacht :wink:

Hopelijk komt dinsdag alles eindelijk helemaal in orde! Voor nu eerst een heel fijn en zonnig weekend gewenst :sunny:

Badge

Ohja haha! Super dankjewel.

Fijn weekend 

Badge

Beste Maja,

Alles is gemaakt en doet het weer 😀! 
Mijn ouders hebben vanaf 17 juli betaald (ben bij hun thuis ivm vakantie) en ik heb 2 dagen vrij gevraagd van werk voor de monteur zonder dat er een monteur kwam.

Kan ik voor de twee tv kastjes een bedrag terug krijgen? Werkdagen vergoeden gaan niet en dat is gewoon hoe het is. 
 

heeel erg bedankt Maja, zonder jou was het helemaal niet te doen. 

 

gr Mariëlle 

Reputatie 7
Badge +19

@MPA Ploegmakers Hi Mariëlle, Maja geniet van haar vakantie, daarom neem ik het van haar over. 

Wat fijn om te horen dat het eindelijk opgelost is en dat alles weer werkt! Zo hoort het natuurlijk :slight_smile: Ik help je graag met het laatste stukje en kijk voor je wat ik kan doen wat betreft de vergoeding, aangezien de verbinding er een poos uit gelegen heeft. Ik stuur je daarvoor een privébericht. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het dan gerust hier weten.

Badge

Bedankt voor je hulp👍