Beantwoord

Experia Box V8 geen internet, rode lampjes

  • 3 December 2020
  • 3 reacties
  • 623 keer bekeken

Geen internet/WiFi. 
alle lampjes branden op Experia box

geprobeerd:
Stroom eraf
kabels losgekoppeld

Harde reset achterzijde ingedrukt

alles zonder resultaat

 

Experia box kapot???

icon

Beste antwoord door PaulDerckx 3 December 2020, 22:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Volgens mij hoort dat eco lampje niet aan te zijn, dat verziekt het internet signaal. Ik zou sowieso bellen en vragen om een nieuw type modem. De v8 is wel op z'n eind.

Reputatie 7
Badge +30

Welkom @PaulDerckx, dit belooft inderdaad niet veel goeds. Kan zijn dat de Experia Box zelf kapot is, kan ook je verbinding in z'n geheel zijn. Snelste manier, gezien het tijdstip, is even bellen met 0800-0402. Als dat geen optie is, vul je forumprofiel in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan komen we hier morgenochtend op terug.  

Gebeld. Experia Box idd kapot. Kan morgen een nieuwe ophalen. Ga er van uit dat daarmee probleem opgelost is.Bedankt voor de reactie.