Beantwoord

Experia Box V8 trage WiFi

  • 11 February 2020
  • 17 reacties
  • 242 keer bekeken

Reputatie 1

Goede avond,

is het mogelijk de V8 om te ruilen voor een v10?

ik heb problemen met de trage WiFi.

ik hoor graag van u.

 

hartelijke groet

 

Ewoud Leijen

icon

Beste antwoord door Tycha 11 February 2020, 19:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Woudster 

KPN ruilt alleen om als die kapot is,

Het beste begin je met het doorlopen van de Wifi Tuner. Deze tool kun je heel eenvoudig zelf doorlopen en aan het eind heb je niet alleen een duidelijke beeld van de situatie met betrekking tot wifi bij je in huis, maar ook een aantal praktische tips en oplossingen.

Reputatie 3
Badge +2

Ik verwacht dat een moderator u hiermee kan helpen. Maar zoals Tycha aangeeft is het wel verstandig eerst de Wifi tuner tool te gebruiken.

Bent u ook zeker dat het een probleem met de wifi is en niet mogelijk met de verbinding zelf? oftewel werkt de verbinding bedraad wel goed?

Wil u wel adviseren (mocht het nog niet gedaan zijn) om de privé gegevens in uw profiel in te vullen (alleen zichtbaar voor moderator's) zodat hun mogelijk meteen alles in gang kunnen zetten.

 

 

Reputatie 1

Oke bedankt, ik zal is kijken👍🏻

Reputatie 7
Badge +11

Graag gedaan,we zijn benieuwd naar de uitkomst 👍

Reputatie 1

Ik heb net de test gedaan en was schijnbaar niet goed, daarna op afstand iets gecontroleerd maar hielp niet.

ik krijg nu 2 wifiversterkers opgestuurd die aan een kabel moeten.

Reputatie 7
Badge +11

Dat is mooi 👍

Reputatie 1

Ja zeker,

alleen heb ik dan nog een soort splitter nodig voor de netwerkkabel, de kabel die er nu ligt gebruik ik voor het tv kastje van kpn

Reputatie 7
Badge +11

Misschien krijg je die wel van een moderator,

Weet ik niet zeker, maar vul voor de zekerheid je forum profiel in😄

Een moderator reageert hier nog, meestal binnen 48 uur

Reputatie 1

Zou mooi zijn,

bedankt voor de tip👍🏻

Badge +19

De kans dat je die krijgt is niet zo groot. Als je er één koopt neem dan deze.https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=661

Reputatie 1

Zo’n grote heb ik niet nodig, alleen 1 naar de tv modem.

of zit er een uitgang op de tv modem waar ik de  WiFi versterker op kan zetten?

Reputatie 7
Badge +11

Kijk hier even voor informatie https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1107807/experia-wifi/?pos=0

Reputatie 7
Badge +24

Zo’n grote heb ik niet nodig, alleen 1 naar de tv modem.

of zit er een uitgang op de tv modem waar ik de  WiFi versterker op kan zetten?

Nee, het is andersom. Een Experia WiFi heeft 2 poorten. 1 waar je de kabel vanuit de Experiabox insteekt. Vanuit de 2de poort ga je dan met een kabeltje (meegeleverd in de doos) door naar de tv ontvanger.

 

 

Reputatie 1

Top👍🏻Bedankt!!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Woudster welkom op het forum! En succes met het installeren van de experia wifi's straks! Laat ons vooral weten of het gelukt is!

Reputatie 1

Het is gelukt! Werkt perfect, bedankt voor alle info:)

Reputatie 7
Badge +20

Top!