Beantwoord

Experia box V8 valt dagelijks uit

  • 16 March 2022
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb alle stappen geprobeerd: de verbinding wordt wel steeds hersteld, maar een paar uur later valt het Experia V8 modem weer uit. Opvallend is, dat het vaak om 18.00 uur gebeurt. Gisteren echter om 19.00 uur en later weer rond middernacht. De aanbevolen stappen en ook via de paperclip fabrieksinstellingen resetten helpen tijdelijk, maar even later valt internet toch weer uit. Ik ben het helemaal zat.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 March 2022, 18:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @AnkeSt . Dat kan ik goed begrijpen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan kijk ik met je mee. 

 

Hallo Erwin, Ik heb mijn profiel aangevuld.

@AnkeSt : Ik zie inderdaad verbrekingen op de lijn. Dat kan verschillende redenen hebben. Om de v8 uit te sluiten wil ik jou graag een nieuw modem sturen. Lijkt jou dat wat?

Hopelijk is dat DE oplossing, dus graag.

Heb je de SMS met logistieke informatie ontvangen? 

@AnkeSt  Is het probleem opgelost?

Bedankt Erwin/KPN,

Het probleem is verdwenen! Verbinding is weer stabiel sinds nieuwe modem.

 

Super! Mocht er in de toekomst iets anders zijn, weet je mij te vinden.