Beantwoord

Experia Box V8 valt elke dag uit

  • 15 January 2021
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Beste @Alexa_ ,

 

Bij mij is hetzelfde probleem aan de hand.
Experia Box v 8 valt iedere dag wel 1 x uit, erg lastig met thuisschool van de kinderen.

 

Hoe kan ik een nieuwe modem krijgen?


Admin: Reacties afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 16 January 2021, 07:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

@MMVVKK  ik kreeg een nieuw modem toen ik mijn internet abonnement had aangepast naar 200 mb. Misschien het proberen waard...

@MMVVKK  ik kreeg een nieuw modem toen ik mijn internet abonnement had aangepast naar 200 mb. Misschien het proberen waard...

 

Hi @Alexandra @eniotv ,

 

Ik heb inderdaad laast mijn snelheid verhoogd, maar geen nieuwe modem gekregen.

Ik heb zelf het idee dat de problemen zijn begonnen toen KNP mijn telfort omzette naar KPN..

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @MMVVKK, van harte welkom op ons forum! Zeker in deze tijd, nu eigenlijk alles vanuit huis gebeurt, kan ik me voorstellen dat 't lastig is als je modem steeds uitvalt. Goed dat je een seintje geeft.

Wat gebeurt er precies wanneer het modem uitvalt, vallen er dan ook één of meerdere lampjes uit op de Experia Box? Zo ja, welke zijn dat? Ik raad je in ieder geval aan om de Experia Box te resetten volgens stap twee, deze reset helpt heel goed bij dit soort problemen. En vul je daarnaast ook meteen je gegevens in je forumprofiel in? Dan kan ik ze erbij pakken als het nodig is.