Beantwoord

Experia Box V8 vervangen

  • 12 October 2019
  • 2 reacties
  • 272 keer bekeken

Is het mogelijk om mijn Experia Box te laten vervangen door een nieuw exemplaar? De laatste maanden valt de verbinding regelmatig geheel weg ( internet en tv). Moeten dus regelmatig resetten om de verbinding weer terug te krijgen.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 15 October 2019, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @JTemm , KPN gaat eerst onderzoeken wat de oorzaak is van jouw klachten en probeert daar een oplossing voor te vinden.
Een modem wordt alleen vervangen als deze defect is en dat moet dan uit dat onderzoek blijken.
Reputatie 7
Badge +24

Hi JTemm, welkom op het forum. 

 

Wat Jan aangeeft is juist. Ik kijk dan ook graag mee naar wat hier aan de hand is. Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je bezig. 

 

Ik hoor graag van je.Â