Beantwoord

Experia Box V8 vervangen

  • 20 January 2021
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Geachte,

Al bij mijn verhuizing gaven de installatiemonteurs aan dat ik mijn experia box v8 zou moeten vervangen. De aan/uit knop werkt niet meer en moet ik d.m.v. een tandenstoker vastzetten. Sinds vandaag werkt de WiFi ook niet meer optimaal. Ik moet op mijn laptop (die ongeveer naast het modem staat) om de paar minuten de verbinding verbreken om vervolgens weer verbinding te maken alvorens de webpagina laadt. 

Mijn vraag is nu of het modem vervangen kan worden en of dit bijdraagt aan verbeterde WiFi en eventueel ook snellere WiFi?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Sanne Koudstaal 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 January 2021, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @SanneGK, welkom bij ons op het forum. Jouw V8 klinkt niet echt optimaal inderdaad, los van de Wifi verbinding hoort een tandenstoker natuurlijk niet nodig te zijn om het modem aan te houden! Als je er nog geen contact over hebt gehad via een andere weg kijk ik hier graag met je naar. Zou je daarvoor je forumprofiel volledig kunnen invullen en hieronder een seintje kunnen geven?

Profiel is bijgewerkt!

Reputatie 7

Dank je @SanneGK! Daarmee heb ik je een vervangend modem toegestuurd, deze zal je vanaf morgen op kunnen halen op een servicepunt. De details van het servicepunt stuur ik je in een privébericht.