Vraag

Experia Box V8 wifi probleem

  • 24 February 2019
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

We hebben een Experia Box V8 van circa 5,5 jaar oud. Sinds enige weken is de Wifi erg traag.
Als we de stekker van de Experia Box eruit halen, dan werkt de modem circa 2 dagen naar behoren en daarna wordt de wifi weer trager.

Heeft iemand een oplossing voorhanden?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Fransiscus, welkom op het forum! Vervelend dat WiFi zo slecht werkt. Ik raad je aan Wifi Tuner - Jouw wifi testen en direct verbeteren | KPN eens te proberen. Deze servicetool kun je uitvoeren vanaf een mobiele telefoon of tablet. Hiermee wordt de WiFi verbinding gecontroleerd en geoptimaliseerd. Als het niet lukt het probleem met de tool op te lossen worden alternatieve oplossingen geboden, zoals een WiFI versterker of een monteur aan huis. Kun je laten weten of dit heeft geholpen en wat er uit is gekomen?
Hoi, heb de WiFi tuner geprobeerd. Helaas is het internet er op de begane grond zelfs wat trager van geworden. Op de eerste verdieping iets beter.

Op de zolder afhankelijk waar je staat geen of zeer beperkte WiFi.

Helaas dus niet de oplossing die ik voor ogen had.
Reputatie 7
Badge +28
Soms resulteert de WiFi tuner er in dat er een Experia WiFi wordt gestuurd. Ik had mijn hoop daar op gezet 🙂

Ik wil graag de verbinding even nakijken. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +28
@Fransiscus: Kan ik je hier nog mee helpen? Dan hoor ik graag van je. Vul je dan je profiel nog aan?

Reageer