Vraag

experia box V9 instabiel internet

  • 22 December 2020
  • 7 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb een glasvezelverbinding icm deze Mediabox en twee wifi versterkers (1 bekabeld, 1 draadloos). WiFi verbinding in huis is erg instabiel. Valt steeds weg. Heb zowel Mediabox als glasvezelkastje al gereset, alle online KPN tools geprobeerd. 

Wat kan ik hier nog aan doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Ja-erik, welkom en goed dat je aan de bel trekt. Het is erg vervelend als de wifi in huis zo instabiel is. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen. Om helder in beeld te krijgen wat de oorzaak van het probleem is heb ik een aantal vragen. Ervaar je ook problemen met andere diensten, of speelt het alleen op de wifi? Gaan de lampjes op de Experia Box ook anders branden als je de problemen ervaart? Ook ben ik benieuwd welke online tools je precies hebt gebruikt en wat de resultaten hiervan waren. Ik hoor het graag van je!

Hallo Ron,

Probleem doet zich alleen voor me de wifi verbinding. Geen problemen met andere diensten. Heb de tools traag internet op kpn site meerdere keren gebruikt. Die de verbinding checkt en de experiabox opnieuw instelt. Dat lijkt steeds even te helpen, maar niet permanent. Lampjes op box blijven geel gekleurd. Veranderen niet. Lampjes bij Wireless en Internet knipperen wel regelmatig. 

Ik hoor graag weer van je.

 

Reputatie 7
Badge +24

Welke versterkers heeft u? Iets verteld mij dat da geen SuperWiFi's zijn?

KPN wifi versterkers. Merk Arcadyan. Vierkant model

Badge +19

Wit of zwart?

Wit

Badge +19

Helder. Die zijn eigenlijk enigzins verouderd maar nog wel bruikbaar als je ze allebei bekabeld aansluit. Wellicht kan je een moderne versie krijgen via de wifimanager als je de wifimanger doet dan wel de Wi-Fi versterkers loskoppelen.