Beantwoord

Experia Box V9 storing (Broadband)

  • 29 October 2020
  • 6 reacties
  • 431 keer bekeken

Zoals de titel zegt hebben wij een V9 experiabox en gewoonlijk nooit problemen al sinds 2014.

 

Maar, sinds vanmorgen hebben we geen tv, geen Wifi/Internet. 
 

De enige lampjes die branden zijn Power en Wireless, maar Broadband blijft knipperen en Internet gaat ook niet aan. 
 

Reset knopje al geprobeerd, aan uit, afkoppelen en de kabels er weer in etc. Niets werkt. 
 

Help!

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 October 2020, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Mischa777, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Heb je ook een reset uitgevoerd van de Experiabox? Dit doe je door het resetknopje aan de achterkant met een tandenstoker ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 
 

Hi @Mischa777, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Heb je ook een reset uitgevoerd van de Experiabox? Dit doe je door het resetknopje aan de achterkant met een tandenstoker ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 
 

Zoals in de oorspronkelijke post staat. Ik heb inderdaad dat knopje ingedrukt en gewacht tot dat hij een ‘reboot’ deed. Heb zojuist ook m’n forum profiel aangevult.

Hallo?

Hi @Mischa777, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Heb je ook een reset uitgevoerd van de Experiabox? Dit doe je door het resetknopje aan de achterkant met een tandenstoker ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 
 

Hallo

Reputatie 7
Badge +24

Hallo?

Hoi! Ik ben er hoor. :relaxed:

Ik zie dat er een monteur is ingepland, 2 november. Herken je dit? 

Reputatie 7
Badge +24

Mischa, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.