Beantwoord

Experia Box V9 valt om de haverklap uit

  • 21 January 2021
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo. onze experia v9 valt om de zoveel tijd uit maar de laatste weken heel geregeld maar op heel diverse tijdstippen. Alles uitzetten en na een tijdje weer activeren helpt soms maar lang niet altijd. Zelfs zonder enige netwerk kabel aangesloten (alleen de kabel met het glasvezel kastje) valt hij uit. Als het gebeurt hoor je een tik in het kastje en gaan alle lampjes oranje en groen branden en daarna gaan ze uit. Alleen de power brandt en hij start weer opnieuw op. Dit proces herhaalt zich dan de heel de tijd.

 

Het heeft maanden goed gewerkt en nu gaat dit heel de tijd mis. Ik denk dat de Experia kapot is. Kan deze vervangen worden?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 21 January 2021, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Jasper_Defesche Goedemorgen Jasper, lastig dat jouw Experia Box steeds uitvalt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je een seintje geeft!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice. Er is al een nieuw modem voor je aangevraagd, fijn dat het al in gang gezet is. Laat je ons weten of alles is gelukt en of je verbinding het weer goed doet?

Hoi, ik heb van jullie een bevestiging gehad waar ik het pakket kan ophalen. Ook van PostNL een mail met dat adres. Als ik echter klik op de track&trace link dan staat er dat hij thuis wordt afgeleverd. Spannend wat er nu gaat gebeuren :-)

Hoi, ik heb van jullie een bevestiging gehad waar ik het pakket kan ophalen. Ook van PostNL een mail met dat adres. Als ik echter klik op de track&trace link dan staat er dat hij thuis wordt afgeleverd. Spannend wat er nu gaat gebeuren :-)


Inmiddels staat het bij PostNL ook goed

@Alexandra Modem is net aangesloten en werkt de eerste 10 minuten in ieder geval goed. Ik ga er vanuit dat dit mijn probleem heeft opgelost.