Beantwoord

Experia box valt elke 10 minuten uit

  • 12 June 2022
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

De Experia box valt sinds 2 dagen ongeveer elke 10 minuten uit; alle lampjes gaan uit en vervolgens start het allemaal weer vanzelf op. Ik heb via de app al een reset gedaan. En ik heb ook al de stroom van de Experia box en hetĀ glasvezelkastje gehaald en beide weer aangesloten in de hoop dat dit zou helpen. Iemand ervaring hiermee of nog tips?

icon

Beste antwoord door IngS 12 June 2022, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

HiĀ @IngS, welkom op ons forum.Ā 

Om de 10 minuten uitval hoort zeker niet. Heb je al contact met ons gehad via 0800 0402? Dat gaat namelijk een stuk sneller.Ā 

Uiteraard help ik je hier ook met alle plezier. Heb je de modem ook al gereset door het resetknopje met een tandenstoker ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan?Ā 

Hoi, ik dacht dat de box al gerest was door de instructie in de probleemoplosser te volgen maar blijkbaar is dat toch anders. Ik heb het modem nu echt gereset en het probleem lijkt verholpen (al een half uur is het niet uitgevallen).

Bedankt

Reputatie 7
Badge +24

Hoi, ik dacht dat de box al gerest was door de instructie in de probleemoplosser te volgen maar blijkbaar is dat toch anders. Ik heb het modem nu echt gereset en het probleem lijkt verholpen (al een half uur is het niet uitgevallen).

Bedankt

Fijn om te lezen, laat het me weten mocht het toch niet opgelost zijn.Ā