Beantwoord

Experia box valt steeds vaker uit! Lampje steeds op rood.

  • 4 February 2021
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedemorgen,  

 

De laatste heb ik echt veel problemen met mijn wifi 

Hij valt steeds weg! Lampje op de Experiabox staat dan op rood.

Na een paar minuten gaat de wifi het weer doen en is het lampje weer groen.

Het gebeurd weer steeds vaker de laatste tijd!

 

Wat kan ik hier aan doen want ik begin het een beetje zat te worden!

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 5 February 2021, 09:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MarcovanS 
Welke experiabox heb je?
En heb je DSL of glasvezel en welke snelheid heb je?

DeV10A met DSL aansluiting!

Geen idee welke snelheid ik heb.

Reputatie 7
Badge +21

Als het lampje op de V10A rood kleurt dan zou je geen signaal hebben.
Bel even met 0800 0402 of wacht tot een KPN-moderator dit overneemt, het is erg druk op het forum, dus ik raad je aan om even te bellen.

Vul dan even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

dank je wel.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @MarcovanS Heb je inmiddels al contact opgenomen met de klantenservice? Of wil je via deze weg hulp? 

Het idee van het KPN Forum is dat onze klanten elkaar helpen, met tips en advies. KPN medewerkers zoals ik zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat informatie goed vindbaar is. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk bijspringen. Als je dus rechtstreeks en persoonlijk contact wilt, is een belletje naar de klantenservice het snelste. Maar vanzelfsprekend kijken we ook via deze weg graag mee. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.