Beantwoord

Experia Box vervangen?

  • 6 February 2020
  • 11 reacties
  • 717 keer bekeken

Contact gehad met een medewerker van kpn en ik zou met mijn nieuw 4k abb. een nieuwe Experiabox toe gestuurd krijgen. Tot dusver niets gehoord. ????

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 February 2020, 11:19

Bekijk origineel

11 reacties

Badge +12

Contact gehad met een medewerker van kpn en ik zou met mijn nieuw 4k abb. een nieuwe Experiabox toe gestuurd krijgen. Tot dusver niets gehoord. ????

Wat voor experia-box en verbinding heb je nu dan?

Reputatie 7
Badge +24

Je krijg een andere tv ontvanger. Geen andere Experiabox. 

We hebben nu de V8

Badge +12

We hebben nu de V8

Wellicht dat die inderdaad omgeruild moet worden voor een nieuwer model. Wat voor soort verbinding heb je en met welke maximale snelheid?

We hebben nu de snelheid van 50 in 100M veranderd met het nieuwe 4k paket. Hussel 100? 

Badge +12

We hebben nu de snelheid van 50 in 100M veranderd met het nieuwe 4k paket. Hussel 100? 

glasvezel?

Dan is de v8 nog prima bruikbaar op het niet hebben van 5ghz via na. De tv ontvanger die zal vervangen worden zoals Nick terecht noemt.

Ja, wij hebben glasvezel aansluiting. 

Badge +12

Ja, wij hebben glasvezel aansluiting. 


Ik denk, zoals @Galdor68 al aangeeft, alleen de tv-ontvanger geruild gaat worden.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Beeldresolutie, bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je jouw pakket wijzigt naar 4K dan krijg je in ieder geval een nieuwe tv-ontvanger. Heb je deze inmiddels al ontvangen en aangesloten?

Alleen wanneer je huidige Experia Box de nieuwe verbinding of functies niet aan kan of niet geschikt voor is, dan krijg je daar ook een vernieuwde variant van. Maar de V8 is gewoon nog geschikt hiervoor en dus zal je geen nieuwe Experia Box krijgen. Ik kan het nog even voor je controleren, maar als je de tv-ontvanger al hebt ontvangen dan denk ik dat er geen nalevering van de Experia Box komt.

Alles werkt naar behoren met de nieuwe 4k ontvangers dus :thumbsup:

Reageer