Beantwoord

Experia Box warm en piept

  • 27 October 2020
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik heb dit probleem ook. Net gebeld maar verbinding wordt verbroken toen medewerker modem ging resetten. Terug gebeld maar wachttijd was opgelopen tot 12 minuten. Experiabox blijft warm en piept nog steeds.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 October 2020, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @GtheKiwi. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je aangeeft dat jouw ExperiaBox piept en warm is. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe toe te sturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Hoi Vikash, ik heb mijn profiel gegevens ingevoerd zoals gevraagd.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe ExperiaBox naar een servicepunt bij jou in de buurt verstuurd. Je kan de oude ExperiaBox (morgen) daar inleveren en de nieuwe ophalen. Je ontvangt zo een privebericht met daarin meer informatie over deze omruil.Â