Beantwoord

Experia modem kapot

  • 12 May 2020
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Mijn Experia Box v10A modem is kapot. Geen ligje, al de connecties zijn fijn, alleen hij wilt niet aanzet. Hoe ruil ik hem om met een nieuwe?

icon

Beste antwoord door MiekeNH 13 May 2020, 10:38

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Bel morgen de klantenservice 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken.  

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MiekeNH. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? 

Hallo @Vikash @Joep1965 - Ik sprak met een medewerker en zij hielp me met het regelen van een nieuwe modem. Bedankt voor het advies en de hulp!

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat er een nieuwe ExperiaBox wordt toegestuurd. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag!

Reageer