Vraag

experia punten niet meer te zien

  • 21 December 2020
  • 9 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik zie sinds een week mijn Expedia WiFi punten niet meer. Thuis app geïnstalleerd op andere telefoon werkt ook niet. Heeft lastigs super gewerkt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Arthur strang, welkom op ons forum en goed dat je aan de bel trekt. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen. Zou je jouw Experia Box en de wifi punten van de stroom kunnen halen voor 30 seconden? Daarna mag je de Experia Box aanzetten, zodra deze volledig is opgestart, mag het het eerste wifi punt aanzetten en als deze is opgestart, dan mag je de 2e inschakelen. Dit zorgt er voor dat de apparaten weer zichtbaar worden in de KPN Thuis app.

Hoi, alles gereset en in orde. Na 2 dagen weer hetzelfde geval.

Badge +19

Heb je al eens ingelogd op de experia wifi's om te kijken of je iets vreemds ziet? http://192.168.2.150/

Jep ik kan niets geks vinden. Netwerk is geïnstalleerd door kpn zelf

Badge +19

Welke experiabox heb je en wat hangt er zoal aan qua randapparatuur? Zijn de experia wifi's direct met een kabel aangesloten op de experiabox?

De experia box is de laatste versie. De WiFi punten via een switch door kpn geleverd 

Badge +19

Heb je het al geprobeerd direct op de box?

Heb ik gedaan. Dan werkt het wel maar heb 3 kastjes dus is geen optie. Het rare is wel dat de WiFi lampjes gewoon blauw branden

Badge +19

Maar zeg je dan dat het direct op de box wel werkt maar via de switch niet? Is dat de conclusie?