Beantwoord

experia wifi aansluiten via powerline

  • 24 April 2019
  • 2 reacties
  • 187 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo ik ben hier nieuw en heb een vraag over de experia wifi. Ik wil die op zolder aansluiten via een powerline/homeplug. De homeplug (sitecom ln-508) heeft een ingebouwd stopcontact zodat er geen stopcontact verloren gaat. Dat komt mooi uit want daar kan dan het trafotje in van de experia wifi.
Mijn vraag gaat over de warmte ontwikkeling. De homeplug wordt best wel warm bij gebruik maar schakelt vanzelf uit bij niet gebruik. Als ik hem bijvoorbeeld voor een laptop gebruik schakelt hij uit als de laptop stopt. Maar met de experia wifi staat ie 24/7 aan en met ook nog dat trafotje van de wifi erin: komt nog een beetje warmte bij.

is dit een goede manier of toch maar naar iets anders zoeken?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 April 2019, 09:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @manum, welkom! Kan je geen kabel naar de zolder trekken? 😉 Dat is de beste optie. Anders is het misschien toch veiliger om een DVS 1200 aan te schaffen. Dat is een veilige manier om de Experia Wifi aan te sluiten en ik heb hier nog niets over gehoord qua warmte!
Reputatie 1
dank voor de reactie, Ik ga voor een kabel naar zolder. Nog even uitzoeken hoe.