Beantwoord

Experia wifi geen verbinding

  • 21 January 2021
  • 4 reacties
  • 1345 keer bekeken

Reputatie 2

Goedemorgen. 

 

Tijdens een grote schoonmaak heb ik de stekker van de Experia wifi er uit gehad. 

Nadien deed hii het niet meer. 

1e brand netjes groen. 

2e knippert eerst blauw en daarna constant blauw.

3e knippert rood als ik 5 sec op het knopje aan de zijkant heb gedrukt, daarna enkele seconden constant rood, daarna uit. 

De 4e brand constant groen, dat zal komen doordat deze is doorgelust naar de pc.

Deze wifi is niet terug te vinden als ik er naar ga zoeken. 

Hij heeft nog de naam van de oude router, vandaar dat ik dat zeker weet. 

De Experia wifi staat op 1 meter afstand van de router. 

Dichterbij halen had ook geen effect.

Wie kan helpen? 

icon

Beste antwoord door gjtm 23 January 2021, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Als het 1ste lampje groen brandt en de tweede constant blauw. Dan is die correct aangesloten. Het 3rde lampje is de WPS en die brandt alleen kort als je het knopje ingedrukt houdt zodat je een ander apparaat via WPS op wifi wilt instellen. Het 4de lampje brandt soms groen als een van je mobiele apparaten verbinding maakt met het kastje, maar dit gebeurd soms met een vertraging van ruim een 1 min. Het heeft niks met de lan aansluiting te maken.

Zoals het kastje op de 1ste foto staat is die juist.

Verder begrijp ik niet precies wat je bedoelt met niet terug te vinden ivm naam van oude rotuer.

De experia wifi’s nemen de wifi gegevens over van je experia box. Ongeacht of je 1,2 of 3 experia wifi versterkers gebruikt, zie je altijd maar 1 keer de wifi naam in je lijst met netwerken staan, dat hoort zo.

Als je wat anders bedoelt, laat het gerust weten.

Reputatie 2

Goedemiddag. 

Bedankt voor het antwoord.

We hebben een jaar geleden een nieuwe router gekregen. 

De Experia wifi heeft toen de naam van de oude router gehouden, terwijl we de nieuwe router een nieuwe naam hebben gegeven. 

Regelmatig moesten we switchen omdat 1 van de 2 beter was, lag aan de plek in huis. 

Misschien dat de experia wifi nu de naam van de nieuwe router over heeft genomen aangezien ik de stekker er uit heb gehad, de stroom. 

Dat heb ik niet gedaan bij het installeren van de nieuwe router. 

Maar nu weet ik in elk geval dat hij goed werkt, en ik niet verder hoeft te zoeken. 

Bedankt voor het antwoord.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @LizzyHH, bedankt voor jouw bericht. Ik zie dat @gjtm al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. :relaxed: Begrijp ik het goed dat het probleem is opgelost en dat ook deze Experia Wifi naar behoren werkt? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 2

Hoi Ron. 

 

Ja dat klopt. 

Hii werkt prima en switch nu zelf over van vaste Wifi naar Experia Wifi.

 

Groetjes Lizzy.