Beantwoord

Experia wifi instellingen compatibiliteitsmodus

  • 26 November 2019
  • 6 reacties
  • 2069 keer bekeken

Waartoe dient de instelling "Compatibiliteitsmodus" bij de zwarte experia wifi versterker

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 December 2019, 20:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @HeinrichK , daar ben ik ook benieuwd naar, daarom vroeg ik in het bewuste topic over de firmware updates naar een duidelijke uitleg/handleiding.

 

Hoi @HeinrichK . Welkom op het forum.

Helaas moet ik jou het antwoord schuldig blijven. Ik heb het verzoek om méér informatie bij de verantwoordelijke partij uitstaan. Zodra ik meer weet, laat ik dat weten.

Waartoe dient de instelling "Compatibiliteitsmodus" bij de zwarte experia wifi versterker


Naar mijn weten is dat om naast WPA2 ook nog het oudere WPA te ondersteunen. Dat hoeft dus alleen aan te staan als je een apparaat hebt dat geen WPA2 beveiliging ondersteunt en daardoor niet kan verbinden met je wifi.

Reputatie 7

Naar mijn weten is dat om naast WPA2 ook nog het oudere WPA te ondersteunen. Dat hoeft dus alleen aan te staan als je een apparaat hebt dat geen WPA2 beveiliging ondersteunt en daardoor niet kan verbinden met je wifi.

Maar dan doe je er verstandiger aan om dat WPA apparaat de deur uit te doen.

Helaas heb ik nog geen antwoord. Ik vermoed ook dat het is wat @paalbovenwater benoemd. Ik zal nog een poging doen om de info zwart op wit te krijgen. 

Het is helaas niet gelukt om het zwart op wit te krijgen. Voorlopig markeer ik het antwoord van @paalbovenwater als juist.