Beantwoord

Experia wifi kastje schakelt uit

  • 2 March 2020
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Beste KPN,

 

onlangs is er een monteur langs geweest om de WIFI in huis te verbeteren.

Ik maak gebruik van de Experiabox V10 

de monteur heeft 3 Experia WiFi kastje geplaatst op de begane grond, 1ste verdieping en 2de verdieping. Echter heb ik nu sinds een paar dagen last van het feit dat de Experia WiFi op de eerste verdieping steeds uitschakeld. Na enige tijd gaan alle lampjes van de Experia WiFi uit. De overige 2 werken wel naar behoren. 
kunt u mij laten weten hoe ik het kastje op de 1 set verdieping weer werkend kan krijgen?

 

inmiddels al een reder gedaan maar dit mocht niet helpen.

 

alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Kpn klant1 10 March 2020, 11:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kpn klant1, welkom op het forum!

Als ik het goed begrijp, houdt de Experia Wifi er helemaal mee op en lijkt hij volledig uitgeschakeld te worden, dat is wel bijzonder :thinking: Zou je deze Experia wifi eens op 1 van de andere 2 plaatsen aan willen sluiten, om te kijken of hij daar het zelfde trucje uithaalt? Ik hoor graag wat de uitkomst daar van is!

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

 

Geheel WiFi reset gedaan en dit heeft het probleem verholpen. Werkt nu naar behoren.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dat is goed op te horen, fijn dat het weer in orde is :relaxed: Dan sluit ik hierbij het topic!