Ik heb 3 dagen geleden 2 Experia WiFi versterkers ontvangen en aangesloten. Alles werkte goed, maar nadat dat ik de stekker uit (spanning) uit de Experia versterker haalde in er weer instopte werkt de versterker niet meer. iPad ontvang wel WiFi signaal maar zegt dat er geen internet verbinding is. Versterker al een aantal keren opnieuw opgestart zonder succes, lampjes branden ook wel. Wat kan het probleem zijn?? Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Hay Henk 🙂 leuk dat je hier een vraag stelt. Goed om te horen dat de Experia WiFi goed heeft gewerkt. Wel heel vervelend dat, na de stroomonderbreking, de iPad wel 'verbonden' is maar geen internetverbinding heeft. En hoe zit dat op de andere apparaten (laptop, pc, smartphones etc.)? Werken die wel met de Experia WiFi?
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.