Beantwoord

Experia Wifi werkt niet en Experia Box valt uit

  • 23 June 2020
  • 9 reacties
  • 374 keer bekeken

Badge

Ik heb sinds 1 maand, kpn apparatuur, maar ik zie er voor nu niets goed in.
We hebben geen wifi op de 2/3de verdieping, desondanks 2 experia wifi boxjes.
De wifiboxjes moeten elke dag weer “updaten voor 7 minuten” en dan is onze wifi weer voor een uur weg. En vandaag sta ik op, en werkt mijn experia box het opeens helemaal niet meer, de kabels zitten er normaal in “power, tv en lan”, maar alle lampjes staan uit en als ik reboot of terug naar fabrieksinstellingen knippert het power lampje groen, dan het wifi lampje blauw en sterft het opeens.

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 June 2020, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge

Hallo, wij hebben een Experia Box V10 met 2 Experia Wifi punten (een op de eerste verdieping en een op de tweede verdieping) voor net over een maand, maar vanuit de slaapkamers die op de tweede verdieping zitten, werkt de wifi meestal niet, op zolder werkt het helemaal voor geen meter. 

Er staat wel dat er overal in huis 4 streepjes is, maar geen van de apparaten kunnen verbinden, eenmaal op die opgegeven plekken. Hoe is dit dan mogelijk en kan ik er iets aan doen? Want dan vind ik het wel jammer om hebben overgestapt. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Badge +19

Ik neem aan dat ze bekabeld zijn aangesloten op de experiabox?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

En waar staan de versterkers? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

Ik neem aan dat ze bekabeld zijn aangesloten op de experiabox?

Ja, dat zijn ze

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

En waar staan de versterkers? 

Achter onze tv's, op de begaande grond is dat hemelsbreed 4/5 meter en op de 2de verdieping hetzelfde.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge +19

En de wifi van de v10 is uitgeschakeld?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

En de wifi van de v10 is uitgeschakeld?

Dat staat er als ik de ZTE experia box v10 pagina open.

Alle apparaten staan bij lan-verbinding. Terwijl er maar 3 echt op lan-verbinding zitten (de PC en de 2 Experia-Wifi’s)

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi @VHle . Dat klinkt alsof er iets helemaal mis gaat. Dit hoort zeker niet zo.

Ik neem aan dat die wifi kastjes zwart zijn en bekabeld aangesloten? Op de experiabox zit een reset gaatje (boven het aan/uit knopje) Die heb je al 10 seconden ingedrukt?

Heb je trouwens glasvezel of koper? 

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @VHle Ik zag dat je twee topics had aangemaakt. Collega Erwin heeft in het ene gereageerd en Joep en Nick helpen je in het andere. Om het overzicht te bewaren heb ik alles samengevoegd, ik heb het idee dat het over hetzelfde gaat. 

Wat mij vooral opvalt: je geeft aan dat niet alleen je Experia Wifi's niet lekker werken, maar dat óók je Experia Box het niet goed doet. Hoe is dat nu? Werkt de Experia Box zelf inmiddels wel weer?