Beantwoord

Experia wifipunt primair

  • 21 March 2021
  • 2 reacties
  • 516 keer bekeken

Hallo,

 

Sinds een paar maanden heb ik een Experia Wifi versterker (de zwarte met kabel) aangeschaft. Sinds het aansluiten is dit punt een primair WIFI-punt geworden en zend onze Experiabox V10 geen wifi/wireless signaal meer uit, al ingelogd op de Experiabox en de wireless functie aangezet, alleen zonder succes en bleef deze uitgeschakeld.

 

Dit houdt in dat we beneden nu slechte wifi hebben en boven goede wifi, dus het probleem wat we hebben heeft zich verplaatst. Wat te doen zodat beide boxen weer WIFI gaan uitzenden? Verder doet de Experiabox goed bekabeld internet, telefoon en TV.

Wat te doen en hoe dit op te lossen? Ik hoor het graag.
Groet,

icon

Beste antwoord door Joep1965 21 March 2021, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Bij het gebruik van de wifi versterker moet de wifi van het modem uit. U heeft minimaal 2 Wi-Fi versterkers nodig. Heeft u de wifimanager gedaan? Die zou u bij slecht Wi-Fi 2 experia wifi's moeten geven.

Bij het gebruik van de wifi versterker moet de wifi van het modem uit. U heeft minimaal 2 Wi-Fi versterkers nodig. Heeft u de wifimanager gedaan? Die zou u bij slecht Wi-Fi 2 experia wifi's moeten geven.

 

Bedankt voor de oplossing, het probleem bestaat niet meer :thumbsup: