Beantwoord

Experia ZXV10 H220N tijdinstellingen wifi

  • 9 March 2020
  • 14 reacties
  • 183 keer bekeken

Kan in voor de Experia box ZXV10 H220N de WiFi tijden instellen?

icon

Beste antwoord door wjb 9 March 2020, 18:03

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7

De ZTE H220N (V7) is zo verschrikkelijk oud dat die toch echt nodig aan vervanging toe is.

Ik neem aan dat die V7 ook al behoorlijk aan het verkleuren is en dat deze vrij warm wordt.

Klopt dat?

Zo ja, bel klantenservice op 0800-0402 en verzoek om die hoogbejaarde V7 om te ruilen.

Reputatie 1
Badge

Ik heb voor de zekerheid ook even de usermanual doorgespitst voor de H220N, daar zie ik ook geen optie om een timer te hebben voor het in en uitschakelen van de WiFi, inderdaad wat @wjb zegt is your best bet.

 

@Fam Roelofs

Of even afwachten hiet

tot een webcare het op pakt

dan krijg je een nieuwe experiabox

 

Dank voor jullie reacties, ik heb inmiddels gebeld en een nieuwe experiabox is al onderweg

Kan in voor de Experia box ZXV10 H220N de WiFi tijden instellen?


dan hoop ik dat je wel de v10 krijgt en niet de v10a

wifi tijden instellen onder eco op de v10a kan niet

maar dat kan veranderd zijn met een update

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Verschillende Experiaboxen hebben verschillende opties. Het is allemaal niet hetzelfde. Wat op de ene kan, kan op de andere weer niet.

Je krijgt in principe gewoon de v10a. Alleen indien u een DSL verbinding heeft met pairbounding krijgt u een v10. Of bij een 2de telefoonnummer, dan krijgt u ook een v10. Heeft u dat niet, dan krijgt u gewoon een v10a, en er is eigenlijk geen mogelijkheid om toch een v10 te krijgen.

De v10a heeft overigens beter wifi zegt men. En het blijft aan indien u versterkers aankoppeld. Bij de v10 niet.

Verschillende Experiaboxen hebben verschillende opties. Het is allemaal niet hetzelfde. Wat op de ene kan, kan op de andere weer niet. Je krijgt in principe gewoon de v10a. Alleen indien u een DSL verbinding heeft met pairbounding krijgt u een v10. Of een 2de telefoonnummer, dan krijg je ook een v10. Heeft u dat niet, dan krijgt u gewoon een v10a, en er is geen mogelijkheid om toch een v10 te krijgen.


een 2e tel nummer er bij nemen krijg je de v10 (extra kosten per maand 2,50 dacht ik)

eigenlijk schiet @Fam Roelofs er niks mee op en zal de fam. een v10a krijgen

met de vraag had kpn ook wel een v10 kunnen leveren

om de wens te vervullen voor de fam.

misschien met een beetje geluk krijgen ze een v10

Ik heb wel een V10 gekregen maar het lukt me niet om per apparaat de wifi tijden in te stellen….. Kunnen jullie me helpen.

Onder ECO kan ik niet de verschillende apparaten selecteren...

 

Volgens mij niet mogelijk per apparaat

Maar het hele wifi

maar dat was je vraag ook niet per apparaat apart

Reputatie 7

Ik heb wel een V10 gekregen maar het lukt me niet om per apparaat de wifi tijden in te stellen….. Kunnen jullie me helpen.

Onder ECO kan ik niet de verschillende apparaten selecteren...

Dat klopt, je kunt alleen he hele wifi aan en uit zetten met die ECO stand.

Je kunt dus niet een individueel apparaat van Internet uitsluiten.

Dan zal je een iets professionelere router moeten gebruiken zoals bijvoorbeeld de EdgeRouter waar je op MAC adres een apparaat toegang kunt verlenen in bepaalde tijdslots.

Moet je die router dan extra bij tussen zetten, en zijn dat dure apparaten?

 

ik weet niet of het met een fritzbox kan

ik kan morgen wel eens kijken in mijn fritzbox 7590

of dit in te stellen

dan zou je de experiabox kunnen vervangen

misschien weet @wjb of dit kan

ik gebruik zo de wifi van de fritz niet

Reputatie 7

Moet je die router dan extra bij tussen zetten, en zijn dat dure apparaten?

Mijn EdgeRouter Lite 3 kost zo'n €100,- maar daarmee ben je er nog niet.

Je zult immers ook nog een wifi accesspoint moeten aanschaffen die je op de EdgeRouter aansluit.

Daarnaast is zo'n EdgeRouter niet de eenvoudigste router in zijn beheer.

Je moet je dus afvragen of het opweegt tegen het doel wat je wilt bereiken.

Waarschijnlijk wil je de kinderen wat meer rust en nachtrust gunnen. :wink: Klopt dat?

Klopt :pensive: ​​​​​​

Maar je hebt gelijk, we hebben met de nieuwe router wel veel sneller WiFi 👍

Reageer