Beantwoord

Experiabox admin wachtwoord onjuist

  • 18 December 2019
  • 7 reacties
  • 4662 keer bekeken

ik probeer in de experia box te komen V10A. ik noteer het admin password (achterop Experia box), maar het lukt niet. Wat doe ik fout? (er staat bv. 5ccb~vTaVt, niet het echte passwrd overigens , maar een voorbeeld)

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 December 2019, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Het paswoord is hoofdletter gevoelig
Ook is vaak slecht te zien of het een 0 (cijfer) of een O (letter) is
Ook de l of de i is slecht te zien (kleine letter L en kleine letter i)
Of de B of de 8

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @shrinky ,  is er soms al eerder ingelogd in het modem, bijvoorbeeld door de installatiemonteur en heeft die dan misschien het wachtwoord gewijzigd? Als je dat wachtwoord niet meer weet, dan is de enige optie een fabrieksreset uitvoeren. Dan geldt het standaard wachtwoord op de sticker weer.

ja dat zou best wel eens kunnen. Bedankt voor de reactie, maar is dat heel ingewikkeld opnieuw naar de fabrieksinstellingen? ben niet zo handig in die dingen, en misschien een beetje te oud voor,

Reputatie 7
Badge +21

Nee @shrinky , dat valt heel erg mee. Je hebt alleen een paperclip of iets “puntig” nodig en wat geduld. Volg de aanwijzingen in het topic fabrieksreset dat ik hierboven ook al heb gelinkt.

Reputatie 7
Badge +24

Hi shrinky, welkom op het forum. 

Resetten met een paperclip of tandenstoker is de juiste manier. Hou het resetknopje in tot de modem herstart. Daarna moet het wachtwoord op de sticker werken. Laat je ons even weten of dit is gelukt? Anders denken we graag verder met je mee. 

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Mocht het jou niet lukken om te resetten kan ik het ook vanaf hier proberen. 

Reputatie 7
Badge +24

Shrinky, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Badge

zelfde probleem hier vandaag nieuwe v10a gekregen  daar oude v 8 defect is geraakt

kan ook niet in modem komen  ook al met reset knop gereset( led voorkant is groen.)

als je inlog op internet  krijg je  de inlog pagina hierop is admin ingevuld

maar is licht grijs klopt dit ? bij invoeren code welke achter op experia box staat bij

admin.( rekening gehouden met hoofdletters /of tekens )geeft deze idd dat naam en/of wachtwoord niet klopt en blokkeert na 5 pogingen

productiedatum is van juni 2019

zijn er nog andere mogelijk heden om wachtwoord te wijzigen?