Beantwoord

Experiabox V10 en V10A

  • 18 December 2018
  • 60 reacties
  • 31853 keer bekeken

Verschillen tussen Experiabox V10 en V10A?
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 December 2018, 11:42

Bekijk origineel

60 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @OempaS, Ik zie een aanvraag van mijn collega richting onze logistieke afdeling met een verzoek voor een nieuw modem. Ik heb hier verder geen invloed op. We zullen dit dus moeten afwachten.

Wel vervelend en niet zo elegant van KPN om via dit forum potentiele klanten te benaderen.

Ik kan je verzekeren dat wij onze verkoopafdeling niet hebben benaderd om je te bellen voor een overstap. Hoe dit precies gaat via onze verkoopafdeling weet ik niet, maar ik denk dat er gekeken wordt naar klanten die al een mobiel abonnement bij ons hebben en welke klanten niet. Je kunt je afmelden voor dit soort telefoontjes via het bel me niet register.
Reputatie 7
Je kunt je afmelden voor dit soort telefoontjes via het bel me niet register.
Maar dat heeft geen zin als je al klant bent (geweest).

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @OempaS, Heb je al iets gehoord m.b.t. het nieuwe modem?
Goedenavond @OempaS, Heb je al iets gehoord m.b.t. het nieuwe modem?
Dag Marina_
nee, helemaal niks.
Dat is dus waar ik op doelde in een van mijn vorige opmerkingen. Misschien kun jij iets regelen binnen KPN. ...
Reputatie 7
Badge +19
Ik kan verder geen andere wegen bewandelen, maar het lijkt mij verstandig om alsnog een monteur in te plannen. Ook de monteur hoort een modem op voorraad te hebben, dus zal op de bon van de monteur verzoeken om een V10 te installeren. Zou je een aantal momenten willen doorgeven wanneer er een monteur kan langskomen? Dan plan ik één van die momenten in.
Zou je een aantal momenten willen doorgeven wanneer er een monteur kan langskomen? Dan plan ik één van die momenten in.

Volgende week elke dag behalve dinsdagochtend tot 13.00 en behalve vrijdag hele dag
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb een monteur ingepland voor a.s. maandagmiddag tussen 15.00 en 17.00 met het verzoek om de verbinding te optimaliseren en een V10 te installeren. Houd je mij op de hoogte?
Ik heb een monteur ingepland voor a.s. maandagmiddag tussen 15.00 en 17.00 met het verzoek om de verbinding te optimaliseren en een V10 te installeren. Houd je mij op de hoogte?
OK Bedankt. Ik heb bevestiging dat monteur langskomt.
Ik heb een monteur ingepland voor a.s. maandagmiddag tussen 15.00 en 17.00 met het verzoek om de verbinding te optimaliseren en een V10 te installeren. Houd je mij op de hoogte?
Monteur geweest, en die had inderdaad een V10 bij zich. Box 9 omgewisseld, en... alles OK.
Reputatie 7
Badge +19
Goedmiddag @OempaS, Super! Fijn om te lezen dat alles nu oké is. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je. 🙂

Reageer