Beantwoord

Experiabox v8

  • 24 December 2020
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik werk veel thuis op dit moment net als vele ander klanten van KPN. Maar ik kan niet optimaal werken, daar ik een hele slechte verbinding heb. Onze afdeling heeft al van alles geprobeerd. Zelfs Wifi uitschakelen en rechtstreeks via de Experiabox aangeschakeld en toch heel veel hinder om te werken. het programma is steeds aan het zoeken naar verbinding. Ik heb een splinter nieuw laptop met de nieuwe versies erop dus dat kan het niet zijn. Ik heb glasvezel verbinding, dus dat kan het ook niet zijn. Ik werk in dezelfde ruimte waar de box (vrij) staat en nog geen goede verbinding. Ik ben al eeuwig klant bij KPN, maar over mijn internet zeer ontevreden dus volgens mij heb ik wel recht op een nieuwe Experia box. In ben ook al in de winkel geweest in Utrecht en daar werd mij gezegd, dat KPN mij wel een extra services kan verlenen, met dit langslepende probleem. Ik ben benieuw.

icon

Beste antwoord door Joep1965 24 December 2020, 19:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Weer die v8 pff. Je zal niet snel een nieuwe hebben gezien de drukte bij de bezorgdiensten.  Het snelste heb je resultaat door te bellen met de klantenservice 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. En dat verhaal is dat je experiabox helemaal niets meer doet.  Er brandt  niet één lampje meer:wink:

En niet zeggen dat er geen stroom op staat.😳😉🤭

Badge +19

@Doornekamp33 Je bent nog slechter dan ik:joy:

@Joep1965 Wie😳😳😳😳 Ik, zou niet durven om slecht te zijn, ben alleen een beetje opstandig.🤭🤭🤭🤭

Reputatie 6
Badge +10

Hi @moeras, dank je wel voor jouw bericht en goed dat je aan de bel trekt. Ik zie dat de “opstandige” :wink:  @Joep1965 en @Doornekamp33 je al op weg hebben geholpen. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's en is het probleem opgelost? Mocht dat nog niet het geval zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!