Goedenavond,
Heb vandaag gebeld met de klantenservice i.v.m. het regelmatig uitvallen van het internet.
alle lampjes op de de experiabox blijven geel branden, maar de tv valt uit en op iPhone, iPad, computer krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server. Ik heb de box al meerdere keren gereset, maar het probleem blijft zich voordoen. Als ik de test “internetvaltweg” uitvoer, krijg ik de mededeling dat alles goed is. Dit was ook wat de medewerker aan de telefoon mij meedeelde, maar het is toch niet de bedoeling dat ik steeds het modem moet resetten. Om een betere internetsnelheid te krijgen, heb ik een 3-tal super wifipunten aangeschaft die goed werken, maar dan wel graag met een goed werkend modem. Ik vind het overigens niet erg klantvriendelijk om domweg aan de telefoon te zeggen dat alles goed is en dat daarmee het probleem niet bestaat.
M.v.g. Renee
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel