Beantwoord

experiabox v9 en Netgear r7000

  • 22 February 2021
  • 3 reacties
  • 204 keer bekeken

Hallo,

Omdat ik weinig verstand heb van netwerken en ik niet onnodig iets wil aanschaffen vraag ik jullie hulp.

Ik heb een Experiabox V9. Nu wil ik de wifi, maar ook mijn tv en internet op bepaalde apparaten via de Experiabox laten lopen.

Ik zou achter de Experiabox nog een Netgear R7000 willen hangen. Hier wil ik dan een VPN opzetten. 

Is dit slechts een kwestie van een alle kabels laten zitten in de Experiabox, behalve degene van de pc's die via de VPN-router moeten lopen en vervolgens een internetkabel tussen Netgear en de Experiabox hangen?

Zie ik iets wellicht over het hoofd? Werkt de opstelling die ik in gedachte heb?

 

Bedankt voor het meedenken!

icon

Beste antwoord door wjb 22 February 2021, 22:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Lees anders het openingsbericht van het topic "Gebruik een eigen router achter de Experia Box".

Lees anders het openingsbericht van het topic "Gebruik een eigen router achter de Experia Box".

Goede tip, had die nog niet gevonden met googlen.

Als ik dat zo lees is het exact mogelijk zoals ik bedacht heb?

Reputatie 7

Lees anders het openingsbericht van het topic "Gebruik een eigen router achter de Experia Box".

Goede tip, had die nog niet gevonden met googlen.

Als ik dat zo lees is het exact mogelijk zoals ik bedacht heb?

Zekers.