Beantwoord

ExperiaBox V9 Wifi valt steeds weg

  • 22 April 2020
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Sinds een paar dagen moet ik mijn experiabox V9 herstarten omdat de wifi wegvalt. Eerst ging het bereik terug uit en heb ik via jullie wifi verbeteraar online een ander kanaal toegewezen gekregen. Echter dat werkte maar een paar uurtjes . wifi werd zwakker en viel , De box herstarten  hielp weer een uurtje of wat .

Erg vervelend , nu we thuis werken en 2-3 keer per dag de router moeten herstarten. Ook de bedrade aansluitingen gaan dan in snelheid achteruit (speedtest) als de wifi traag wordt.  Bedraad blijft wel werken maar ook slechts 9 B/s 

wat stelt u voor , vervangen experiabox?  is dat te meten vanuit KPN?  graag uw reactie

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 April 2020, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Heb je de experiabox al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Als een reset niet werkt, even KPN bellen of via de chat contact opnemen. Heb je binnen een paar dagen een nieuwe experia. 

Hallo Joep, ja reset gedaan maar ook dan na een paar uurtjes  wifi down.  Ik zal KPN morgen contacten.  thnkx  

Badge +19

Nou @klaasbar zo gul zijn ze niet meer hoor. Er moet echt wel wat fout zijn.

Badge +19

Bel 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken.  Dat scheelt heel veel tijd:wink:

Vandaag KPN gebeld, goede service , wel terdege onderzocht , wifi , bedraad , door het huis etc. krijg morgen een nieuwe experiabox. Daarna wifi manager doorlopen of er wifi versterkers van KPN geplaatst moeten worden. kortom , wat mij betreft top die KPN

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @WilhelmG, welkom op het forum! Mooi opgelost zo. 
Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen weet je ons te vinden! Laat ons vooral weten hoe het afloopt!