Beantwoord

Experiabox werkt niet

  • 28 March 2020
  • 12 reacties
  • 775 keer bekeken

Mijn Experiabox V10 doet het niet.

Power en wireless zijn groen internet brand niet en services is oranje, L1 en L2 branden niet.

Alles is goed aangesloten alleen gisteren kapte hij er gewoon mee.

icon

Beste antwoord door Lisa 28 March 2020, 20:15

Bekijk origineel

12 reacties

Badge +19

Dat klinkt niet best. Heb je de kabel tussen het modem en israpunt al gecontroleerd?

Badge +12

Of heb je al gecontroleerd of er wellicht een storing is?

Dat klinkt niet best. Heb je de kabel tussen het modem en israpunt al gecontroleerd?

De kabel is goed en ik heb het ook al met een andere geprobeerd en toen deed hij het ook niet.

Of heb je al gecontroleerd of er wellicht een storing is?

Er is geen storing.

Reputatie 7
Badge +17

@DikkieM Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Het klinkt inderdaad niet goed. Het oranje service lampje kan nog wel eens betekenen dat de Experiabox(EB) een software binnenhaalt, al lijkt me dat sterk. 
Had je de EB al eens een harde reset gegeven?  Laat het maar even weten. Daarnaast, als dit niet de oplossing biedt wil ik graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@DikkieM Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Het klinkt inderdaad niet goed. Het oranje service lampje kan nog wel eens betekenen dat de Experiabox(EB) een software binnenhaalt, al lijkt me dat sterk. 
Had je de EB al eens een harde reset gegeven?  Laat het maar even weten. Daarnaast, als dit niet de oplossing biedt wil ik graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb mijn Experiabox een reset gegeven maar dat werkte niet en ik heb mijn gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +17

@DikkieM Bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik heb even meegekeken en gemeten en er zit een knik in de kabel. De Experiabox is dus niet stuk. Alleen een monteur kan dit oplossen. Ik heb je zojuist proberen te bellen om een afspraak te maken, maar ik kreeg je niet te pakken. Ik stuur je een privé bericht met daarin de beschikbare tijden van de monteur. Laat het maar weten wanneer het jullie uitkomt en of jullie een monteur over de vloer willen nu. 

We horen graag van je! 

Reputatie 7
Badge +17

Even voor de Forumbezoekers. Er is een afspraak met de monteur gepland voor maandag a.s. tussen 12.00-14.00 uur!

Komt er een monteur langs mijn moet op de computer van de school

Reputatie 7
Badge +17

@DikkieM  :thinking: Volgens mij mist er een woord tussen mijn […..] moet. Kun je de zin nog eens formuleren? 
De monteur moet bij het aansluitpunt en in de wijkkast zijn. Verder zal hij niet aan de apparatuur thuis zitten. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @DikkieM Ik zie dat er vandaag een monteur op de locatie is geweest. Werkt alles nu zoals het moet? Is alles weer in orde? 

Reputatie 7

Hey @DikkieM, geen bericht, goed bericht? ;) 

Ik ga er vanuit dat alles weer naar behoren werkt. Ik sluit hierbij je topic. Toch nog hulp nodig? Laat het ons weten! We staan voor je klaar. 

Reageer