Beantwoord

experiaboxV10 kan niet inloggen

  • 1 October 2020
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

als ik de Ipv6 wil uitzetten in de experiabox met de link die sikvan jullie gekregen heb,doet hij niks

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 October 2020, 18:59

Bekijk origineel

2 reacties

Bij de V10 staat het wachtwoord niet achter, en moet je het de eerste keer leeglaten. Het kan zijn, omdat je het meerdere keren na elkaar geprobeerd hebt, dat het even geblokkeerd is geweest en je hierdoor lang moest wachten. In principe moet de volgende volgorde werken:

  1. Start een browser zoals Internet Explorer, Firefox of Chrome en ga naar http://192.168.2.254
  2. De gebruikersnaam is al ingevuld (ADMIN of KPN) Deze kun je niet veranderen
  3. Open je de webinterface voor de eerste keer laat dan het wachtwoord veld leeg. Je moet nu een nieuw wachtwoord aanmaken.
    LET OP: V10A modem heeft een ADMIN wachtwoord achterop staan. Op de sticker die achter het kaartje met wifi gegevens zit.
  4. Heb je al eerder ingelogd en een wachtwoord gekozen vul dan dit wachtwoord in.

Weet je het wachtwoord niet meer? Dan moet je de Experia Box terugzetten naar de fabrieksinstellingen.


Met deze servicetool log je trouwens ook in (wijzigen wachtwoord en netwerknaam, maar dat maakt verder niet uit het gaat om het inloggen).

Wil je laten weten of je er alsnog bent uitgekomen? Zo niet, dan gaan we verder zoeken voor je!

Dank je wel ik heb het volgens mij nu kunnen veranderen kan ik morgen gelijk kijken of het gelukt is.

Mvg Yvonne Lensen

Reageer