Beantwoord

Extra eenmalige kosten op factuur

  • 17 December 2020
  • 3 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik kreeg de factuur voor dec

en daar staat op dat ik eenmalig 20 euro moet betalen.  Ipv 53.86  ( wat al prijzig is voor mij )  73.86

waarom is dat en krijgt iedereen dat ??


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jose_ 25 December 2020, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @pat09, welkom op het forum! :blush:

Excuses voor mijn late reactie. We hebben het erg druk op het forum waardoor ik nu pas aan jouw topic toe kom. Ik hoop dat je fijne feestdagen hebt! :christmas_tree:

Staat er niet bij waar de eenmalige kosten van € 20,- voor zijn? Dat staat vaak wel op de factuur. Als je nog geen duidelijkheid hebt hierover, dan zou je eens met ons kunnen bellen zodat we met je mee kunnen kijken. We zijn elke dag gratis te bereiken via 0800 0402.

Je mag ook je gegevens (postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN) in je profiel invullen, dan kijk ik met je mee! Geef je hier een seintje zodra je jouw gegevens hebt ingevuld?

Reputatie 7
Badge +10

@pat09, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je via een andere weg bent geholpen. Anders hoor ik het graag!

Hoi hoi,  ik heb idd contact gehad met kpn.   Bedankt voor je bericht 

groetjesss