Beantwoord

Facturen zoeken 2020

  • 24 September 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

In de mailtjes staat dat je je fakturen tot 12 maanden kunt terugkijken (cq downloaden) Ik zie er 4 staan (juni,juli,au,sept). Waar vind ik de overigen? 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 24 September 2020, 19:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jennycf. Welkom op het KPN Forum! Je ziet alleen de facturen van de laatste maanden in Mijn KPN. Ben je opzoek naar alle facturen van 2020? Gaat het om een Internet en TV of Mobiel abonnement? Laat je jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik uit of ik deze facturen per e-mail kan versturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jennycf

Op de home pagina van MijnKPN worden alleen de laatste vier facturen getoond.

Voor de overige 8 facturen moet je ‘afdalen’ in het menu. Kies Producten en dan het gewenste product. Dan zie je een overzicht met daaronder Bekijk alle facturen.

Reputatie 7
Badge +21

@Jennycf We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat het bericht van RBxx jouw vraag heeft beantwoord. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!