Vraag

factuur

  • 4 November 2020
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Hoi ik heb via chat en gebeld contact met jullie gehad ivm afsluiting morgen omdat ik 2 facturen heb open staan .oké mijn fout snap ik maar nu kon ik september betalen en dan oktober uitstel via mijn kpn doen werd mij gezegt. Maar als ik op de ideallink klik staat het volledige bedrag er en kan ik het niet veranderen. Handmatig is geen oplossing want moet nu betalen morgen zou ik afgesloten worden .waarom moeilijk om maand september link te sturen. Ik heb toch ook niet moeilijk gedaan dat jullie mijn abonnement te laat aangezet hebben door een fout van jullie heb toen bijna 2 weken zonder internet en tv gezeten. Kleine moeite om ideallink van september te mailen? ??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Mruite Welkom op het forum. 

Ik zie inderdaad ook de openstaande facturen. En wat mijn collega aan heeft gegeven klopt voor bestaande klanten ook. Alleen omdat het gaat om je eerste facturen is het hiervoor helaas niet mogelijk om uitstel te krijgen. 

Dit is ook besproken met mijn collega's, ik ben dan ook bang dat ik weinig anders kan adviseren dan beide facturen zo snel mogelijk te betalen. 

Das dan vreemd want via telefoon zei ze dat het wel kon